Runway fails

Ostatnio wspominałam o tym, że chodzenie po wybiegu jest trudne i wygląda zupełnie inaczej niż chodzenie po ulicy. Nie wspomniałam jednak o tym jak niewygodne są zazwyczaj buty, które zakłada się podczas pokazów, ani o tym jak śliska bywa podłoga. Niektóre dziewczyny przekonały się już o tym jak łatwo się przewrócić. Uwierzcie mi, to wcale nie zdarza się rzadko ;)



Dowiedziałam się dziś, że zdjęcia, które robiła mi Marta Macha w Opolu są już gotowe i czekają na publikację. Nie mogę się doczekać aż wreszcie je zobaczę, więc z braku innego źródła i z okazji poniedziałku mam do pokazania jedynie kilka innych, bardziej naturalnych portretów robionych w domowych warunkach.




Fotografował Maksym Ciechomski.

1 komentarz:

  1. ochhhhh. trzymam za Ciebie kciuki.! jesteś przepiękna i mądra więc wykorzystaj to.! :)

    OdpowiedzUsuń